måndag 1 juni 2009

Nya modeller


Jag har en hel drös nya modeller som kontaktat mig och vill plåta ihop med mig. Jättekul! Problemet är bara att jag har så lite tid... Jag gillar INTE att tacka nej till modeller. Men ibland blir man tvungen. Ett par har jag dock bokat in för plåtning. Har även fått kontakt med en MuA/hårstylist/stylist i Sthlm som jag skall jobba ihop med för första gången nästa helg. Därifrån lär det komma rapporter ;) Jag hoppas att vi trivs ihop för jag gillar det jag sett av hennes tidigare jobb och kanske kan det bli fler samarbeten framöver.
Angelica Jansson var en ny bekantskap som jag fotade förra helgen och nu ligger några bilder från vår plåtning uppe på modellbilder.se. Du kan se sessionen HÄR. Angelica är en kanontjej och hon sminkar och stylar själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online