lördag 6 juni 2009

Dagens plåtning - bts bilder



Dagen har varit riktigt, riktigt rolig! Jag har plåtat Emelie W från Scandinavian Models och Linda H som också lade sminket idag. Vi var lite lagom tokigt flamsiga alla tre och jag tror vi fick en och annan fin sommarbild idag! :)

Dagen började dock inte så bra... Emelie hämtade upp mig vid 9 och sedan skulle vi hämta upp Linda. Då lossnar ljuddämparen på bilen! Så där blir vi ståendes mitt på vägen... Som tur var kunde Emelie ringa sin pojkvän så att han fick ta hand om bilen och så fick vi låna en bil av hennes pappa. Phu!


Nu skall jag sätta mig och sortera lite bilder. Todelooo!

1 kommentar:

  1. Haha, ja visst blev den bra?! =D tänk den gömde sig där bland bilderna på kameran nånstans ändå!

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online