lördag 20 juni 2009

ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz

Oj vad jag är trött!!!! Har börjat knapra allergimedicin. Vet inte vad jag köpte i år. Ville prova något annat än Cetirizin eftersom jag blir så fruktansvärt trött av dem och trötthet med liten kille som vaknar ofta på natten går inte ihop om man vill försöka få något gjort (på jobbet och framför photoshop...). Men jag vete tusan. Trött är jag och det svider i ögonen. Jag kanske går tillbaka till min kära Cetirizin ändå. De senaste åren har jag tagit en halv tablett varannan dag och det har hållit allergisymtomen borta samtidigt som jag inte blivit överdirvet dåsig. Är man känslig så är man :p

Igår var det midsommarafton. Vi firade dagen ute på landet, hos J och A. Hugo lekte på bra och tyckte att allt som lilla L och A (båda 3 år) gjorde var jättespännande och han ville göra samma sak. Men det allra roligaste var nog att sitta och sortera stenarna i gruset framför husets ytterdörr. :D

Jag och Hugo åkte hem igen tidigt för att äta kvällsmat och knoppa. Hugo har sovit så fruktansvärt lite de senaste veckorna så jag ville att han skulle få komma hem och få lugn och ro så att han kunde sova så bra som möjligt.

Klockan 19.41 hoppade jag i min mysiga pyjamas, satte på Matrix i min bärbara, kröp ner i sängen och tittade. 5 minuter senare sov jag!

Inte förrän idag, när jag satt mig på jobbet, kom jag på att på midsommarafton brukar man ju sitta uppe hela natten... Äh! Mycket skönare att få sova! :D Förresten så var ju jag och Hugo uppe 1-2 timmar runt midnatt och firade genom att titta på Nalle Puh. (Han vägrade att somna om och jag vägrade lyssna på skrik... Så en film blev en bra kompromiss.) GLAD MIDSOMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online