onsdag 10 juni 2009

Inskolningen - Dag 8 (+2)

Hugo blev jätteledsen när jag gick från dagis idag. Men det blev ett hastigt hej då och jag sa hej då när ingen höll i honom. Men då har vi testat det också ;) Jag hörde dock att han slutade skrika innan jag hann utanför grindarna.

Hugo åt ingen lunch alls idag. Förmodligen var han för trött. Sedan ville han inte alls ligga på någon madrass och sova, utan de fick stoppa ner honom i vagnen och ställa in den i sovrummet istället :o Där sov han dock i 2 timmar. Sedan kom jag och hämtade honom och så åt vi mellanmål hemma. Han tittade inte på mig på nästan 2 timmar... Men efter att han busat en stund i sängen så var jag förlåten igen.

Fortfarande vågar lillgubben inte kissa i blöjan när han är på dagis. Stackarn!

Imorgon kör vi samma grej fast Hugo får vara kvar och äta mellanmål också och så hämtar jag honom kl 15. Skall även säga hej då på ett bättre sätt imorgon.

1 kommentar:

  1. svar: åh men tack :) jag modellar ju dock inte lika ofta längre :/ lite trist. men vill du samarbeta med mig någon gång som modell så mer än gärna ;)

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online