torsdag 25 juni 2009

Jag vill ha....

.... en ny kamera!!! :D

Jag insåg just att jag tjänat/sparat in alla pengar (och mer därtill) som jag lånade av hushållskassan för att köpa min D80 i september. Målet var att ha sparat ihop till den på 16 månader, nu tog det bara 9 månader :D Jag har fått godkänt av min söte sambo att låna vidare dessa pengar för att köpa en ny kamera. Spanar på en D300 och en D700... Har inte kollat vad det är för skillnad på dem tekniskt sett - sånt där har jag väldigt dålig koll på - men jag skall sätta mig in lite i vad de olika modellerna kan. Behöver några tusenlappar till för att ha råd, så kom igen - KÖP LITE BILDER AV MIG. Hahahaha!

Sitter med månadens räkningar ikväll. Det tar alltid längre tid än jag tror. Typ 1½ timme brukar det bli med alla överföringar, uträkningar, bokföringar osv. Tur att det bara är en kväll i månaden...

Här är en film på Hugo och hans farmor på Hugos ettårsdag. Han har utvecklats grymt mycket sedan dess!!!


Och här ber Hugo pappa om att rita "kokka" (=klocka). För en månad sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online