onsdag 17 juni 2009

En dålig dag

Hugo har haft en riktigt dålig dag. Eller första halvan var dålig, sedan kom han igång igen.

Det hela började med att han somnade när jag var på väg till dagis - vid 9-snåret. Jag ville inte lämna honom sovandes på dagis eftersom det är så nytt där än. Men jag ville inte heller väcka honom eftersom han varit vaken sedan kl 04 och dessutom sovit väldigt dåligt under natten fram till kl 00. Att lämna en supertrött Hugo till dagispersonalen är ingen höjdare... Så han fick helt enkelt hänga på mig till jobbet och sova i vagnen på mitt kontor.

När han vaknade var han INTE på sitt bästa humör. Han gnällde och smågrät och var i det närmsta "rädd" för alla som ville prata med honom :( Susanne som alltid ser den glada, pigga Hugo och alltid undrar om jag verkligen talar sanning när jag berättar om hur jobbigt vi har det hemma ibland, höjde lite på ögonbrynen och sa att det där är inte den vanliga Hugo...

Jag var tvungen att labba lite så pappa Jeroen fick ta Hugo en halvtimme. De gick till Valla och det fick fart på lille gubben. Så sedan var han sitt vanliga jag igen. Vilket resulterade i att han inte ville sova utan istället var vaken från kl 10 till kl 19. Positivt med det: Han var lätt att söva! Han somnade innan jag hunnit sjunga klart en vers av Trollmor!!! Snudd på rekord!

1 kommentar:

  1. Gah vad är ett enkelt o snyggt typsnitt då? :P haha.

    Wysteriia, jag är tokig i my little ponys o det finns en som heter Wysteria ;P haha :D

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online