tisdag 16 juni 2009

Shaheen stylar


Modell: Emelie W
Smink: Shaheen
Styling: Shaheen
Foto: jag

I söndags åkte Emelie till Barcelona för att jobba som modell över sommaren. Jag hade lyckan att ännu en gång få fota henne innan hon for. Den här gången var det Shaheen från Stockholm som sminkade och hon skötte även stylingen från topp till tå! Kalasbra! Vi fotade vid domkyrkan vars grå väggar fungerade som en mycket bra kontrast till denna vackra och färgstarka tunika (från Matthew Williamson for H&M).
Emelie är med i agenturerna Model One, Scandinavian Models, Fleming Models och Splendide Models.

Lycka till i Barcelona Emelie!

2 kommentarer:

  1. Åh den där tunikan är så underbar!!! :)

    Jag har tänkt åka dit faktiskt :) Kommer åka till Göteborg innan o sen tänkte jag försöka lura med mig Anders Albihn dit :P Tänkte åka dit o försöka vara lite social o kanske göra en session som mua :) Gör gärna en som modell med ;)

    SvaraRadera

 

blogger templates | Make Money Online