måndag 29 juni 2009

Fy farao för sommar

Just nu avskyr jag sommaren! Gräspollen. Behöver jag säga något mer. De där Loratadin-tabletterna jag provade hjälpte INGENTING! Jag har inte kunnat vara ute överhuvudtaget i sommarvärmen och njuta. Så igår kväll tog jag min gamla vanliga Cetirizin igen. Nu är symtomen borta men det känns som om jag går på morfin. Jag är trött, avtrubbad och mår lite illa.

Imorgon skall jag fota bröllop så då kan jag inte gå omkring och snörvla och nysa konstant. Därför är det bra att jag tar Cetirizin nu. Å andra sidan skall jag köra bil till Småland och det är nog inte så bra egentligen nu när jag är så dåsig. Men jag tänkte att jag skulle åka i mycket god tid så kan jag stoppa lite här och där och vila om jag behöver det... Ta det i sakta mak liksom. Skall bli mycket roligt att fota bröllop! Vädret ser ju ut att hålla i sig. *peppar peppar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online