tisdag 9 juni 2009

Inskolningen - Dag 7 (+2)

Idag var Hugo frisk och kry igen och vi gick till dagis. Elake pojken var väldigt snäll och omtänksam idag! Hugo hade nämligen slängt ifrån sig Ninen mitt i sandlådan och rätt var det var så gav "elake" pojken mig Ninen och sa något i stil med "den låg i sanden och blev smutsig". Så söt! Vad glad jag blev!

Jag gick när det var dags för fruktstund och Hugo fick äta lunch själv där idag innan jag kom och hämtade honom. Det hade gått bra idag. Han var gnällig och ville vara nära Pernilla hela tiden, men han var inte ledsen.

Imorgon skall han sova på dagis också och så ringer de mig när han vaknar. Det skall bli riktigt spännande att se hur det går. Jag förväntar mig inga mirakel första gången han skall sova där, men vem vet? Återstår att se :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online